Opsigelse af plads - udmeldelse

Det er en god ide, at give personalet viden om flytning osv., hvor det kræver en opsigelse af pladsen. Det giver mulighed for at få en god periode med afsked og forberedelse til det nye.

Helt formelt skal opsigelse af en plads i Jorden Rundt ske med 1 måneds varsel til d.1. eller d. 15. i en måned til Pladsanvisningen -  følgende link til højre

Hvis du siger ja tak til en plads i fritidsinstitution, bliver dit barn automatisk meldt ud af børnehaven.

Børn, der skal starte i folkeskole, vil få tilbudt plads i en fritidsinstitution i perioden fra 1. april til 1. august i det år, hvor der er skolestart. Børn, der skal starte i fritidstilbud ved privatskoler, kan forblive i deres børnehave indtil privatskolen starter.